Sunday, October 16, 2022

My Skincare Routine (Combination and acne skin) - Syafiqah

Looking for:

Aenean consectetur quam quis justo sodales. - Resepi Masakan 













































     


Jf Sabun Sulfur Untuk Jerawat & Gatal Kulit | Boot Farmasi Malaysia.



 

Awak pakai sunblock biore UV tu kering ke? I pakai certain part jadi kering and mengelupas mostly part pipi. Kulit i pon combination. Sebab saya muka oily skin kadang kadang combination. Biore ni sesuai unutk oily skin. Natural Is Always the Best! Awak ambil masa berapa bulan untuk hilangkan jerawat after consume benzac tu??

Nak tanya klo oily skin pakqi produk Simple dri cleanser ke eye cream produk sama boleh ke?? In the mood of sharing something good today. Here are what basically aku pakai for my skincare. Alhamdulilah my acne, scars getting better. Baru tahu muka sendiri sejenis combination skin bukan, oily skin.

Because only certain part T-zone je yang berminyak dan dry skin on both pipi. Labels: Skincarereview. Nur syahfiqnas 31 Januari PTG. Unknown 7 April PTG. Muatkan lagi Langgan: Catat Ulasan Atom. Food Review. Resepi Masakan. My Student Life. Skincare Review. Hotel Review. About me Hai, my name is Aliah. I lived in Kuala Lumpur, Malaysia. I love to blog and i have my me time.

I'm passionate in Beauty, Cook, Travel. This blog is a place where I want to share all the things I love to you! Hope that my post helpful for you. Thanks xoxo. My Email aliahsya92 gmail. Labels studentlife Skincarereview Storytelling friend family foodreview friendship love vacation 30things food skincare birthday islam semesterbreak resepimasakan sponsorby Fact Homemadefood raya aidiladha productreview Blogforbeginner Makeupreview adikberadik gadgets hangout ramadhan skincareinfo twitter wish Makeup Wishlist blogger event foodcafe iftar married random thought shawl Emptiesskincare Fashion Hotelreview cafe travel Haircare Homemadeskincare PintuRezeki buffet coffee coffeelover healthyfood johor kopiikattepi kopilokal news petua staycationreview.

Popular Posts. My best serum : Bougas Beauty Advanced Serum. Dikuasakan oleh Blogger. Jumlah Paparan Halaman. Social Life. Senarai Blog Saya. Bonda Zahra. Seminggu yang lalu.

Farhana Jafri. Marina Bashah. Rubiah Kadir. Omega Guard Shaklee Setahun yang lalu. Yuyu Zulaikha. Copyright Syafiqah. Designed by BloggerTemplate.

   

 

- Food Review



    Buy Benzac AC Gel 5 15g online to enjoy discounts and deals with Shopee Gel For Acne 5% 15g or Benzac AC Gel % 60g or 5% 60g (Untuk Jerawat) EXP10/ Fungsi utama - Lenyapkan jerawat, Dry-up acne. topical -water base gel; contains bezoyl peroxide 5%; antibacterial.


No comments:

Post a Comment